“Kesian Oh Ezam..! Chances better fight Azmin next GE

Even before the BN Supreme Council makes the decision to get involve in the Permatang Pauh by-elections the calls were http://www.malaysiakini.com/news/87169 Boycott by-election were heard from Senior UMNO members. One of them was Kelantan UMNO chairperson Annuar Musa and now its the Deputy Health Minister Datuk Dr Abdul Latiff Ahmad turn. What did they say..? Ezam you will be very, very, very angry but what can you do? Prove your capabilty by fighting Azmin Ali in the next General Elections and see how he will also make mince meat out of you. Al least I give you some leverage here.”WHY Not you. EZAM” Simple check out what we have summarised:-

  •  Annuar says its a waste of public funds 
  • Annuar says it was unnecessary to go along with Anwar’s political strategy  
  • PKR irresponsible in forcing a by-election
  • Constituents feel that political leaders make too many unfulfilled promises
  • Abdul Latiff said BN field an accounts supervisor or a local divisional committee member.
  • Anwar will not have his glory to defeat a low key person and not make him lose his deposit
  • Abdul Latiff even went as far as saying Anwar would use the by-election to campaign and bring up his defence to the allegations of sexual misconduct
  • Election Commission would save a lot.

 

Both of them  stressed that this was their personal viewpoints and the final decision would rest with the top leadership. So Ezam only BN will deprive you your moment of glory. Anwar would love this chance to put the ” SWORD IN YOUR HEART “ but I do feel that he would not even have that privelege…………

Advertisements

12 thoughts on ““Kesian Oh Ezam..! Chances better fight Azmin next GE

  1. cinta Malaysia says:

    Ezam ada lah paling sesuai sebagai calon UNMO di Permatang Pauh.
    a) Ezam merupakan pemimpin yang paling hendal
    di kalangan pemimpin UMNO yang ada sekarang.
    b) Beliau ada lah pakar ekonomi, pakar agama,pakar segala-gala nya.
    c)Beliau juga jagoh pidato .tiada dalam UMNO yang ada sa hebat dan lantang daripada nya.

    Atas sebab di atas wajar bagi UMNO untuk mencalonkan beliau tampa ragu -ragu.

  2. extra 1 says:

    Ezam kau memang layak tanding sebab kau ada rahsia anuar,13 kotak, najib 12 kotak, mahathir 23 kotak dan banyak kotak lagi kau simpan rahsia mereka ni. hanya kau seorang je yang baik.

  3. wak jolobu says:

    Wahai UMNO.

    Bagi laa peluang untuk Ezam bertanding di Permatang Pauh atau dimana saja. Esei dan semuo rakyat dah tak sabau ni .. nak nengok apo ado dlm kotak2 tuh. Ezam.. ekau jgn lupo bawak sumoa kotak tu.. kalau tak larat bawak, esei bulih tolong angkutkan.

  4. umage says:

    modal si budak bodoh ni memanjang kotak. kotak kepala hotak dia. maruah engkau mana haa. engkau jgn tengok anwar…tp kau tengok rakyat semua dah bangkit kedepan tp engkau kebelakang. BODOH betul

  5. Ran says:

    orang macam ezam ni tak ubah macam sampah. atau macam tahi. Siapa pun meluat dengan pendiriannya. kalau dulu bukan main dia pertahankan Anwar, sekarang bukan main kutuk Anwar. Kau tengoklah nanti, saat aku berjumpa atau terjumpa kau, aku akan ludah muka kau!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s